mereka smile bersame cik fara

JOM sembang sini

Thursday, October 20, 2011

Contest TheGarang : Aku Seorang SuperHero!!!


Ha, nie contest pertama aku join... Superhero pilihan aku adalah SUPERMAK!!!!!..  bio ar orang lain nak pilih superhero-superhero peringkat international.. yang penting I LOVE SUPERMAK.. (kelas ko fara!) 
waktu 1st episod drama nie dityangkn aku dah gler dan berangan "bestnyer jadi supermak"..



The reason aku pilih supermak..



  • 100% buatan Malaysia.-sokonglah industri kita sendiri, takkan nak tunggu Shahrukh Khan sokong kot.
  • Supermak berhati mulia, suke tolong orang & dalam mase yang sama tak lupa tanggungjawab sebagai isteri..
  • Kuasa yang adew hebat weh- kalau aku dah jadi emak nanti memg nx pnjam kuasa yang ade kt SUPERMAK, dapt kemas umah sepantas kilat, seng kejew nti... 
  • Chummel- sape yang x suke SUPERMAK?? meh cni aq tembak...  memg x dinafikan pemilihan Nasha Aziz memg padan,... comel jea supermak walaupun marah, dan risau..
  • Dunia semakin tak selamt- sebab tue Supermak tue perlu!!!!!!!
  • aku tak suke cerita animasi, sbb tak real, coz tue aku suke Supermak,

jom ramai joint contest >>..NIE

dah baca, jangan segan LIKE

1 comment :